درباره ما

 

باسمه تعالی

دبیرستان آموزش از راه دور پسرانه الکترونیکی صدرا در مقاطع تحصیلی  متوسطه اول، دوم، پیش دانشگاهی و کارو دانش توسط اینجانب محمود کوه نشین لیلی طی موافقت اصولی به شماره ۱۲۴/۱۰۶۳۳۷/۳۷۰۰ مورخ ۲/۷/۹۸ و مجوز شماره ۱۲۴/۱۰۹۰۴۸/۳۷۰۰ مورخ ۶/۸/۱۳۹۸ اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و طی مراحلی از طریق آزمون و مصاحبه علمی و عملی و گزینش و نظریه حراست و با موافقت وزارت آموزش و پرورش کشور در شهر شهیدپرور لاهیجان تاسیس و از مهرماه سال ۱۳۹۸ شروع به کار نمود و تنها مدرسه ای است که در شهر لاهیجان دارای مجوز متوسطه اول نیز می باشد. مجوز آن به صورت الکترونیکی برای تمامی مقاطع تحصیلی در نظر گرفته شده است. هم چنین مدیریت آن به عهده ی اینجانب بوده که طی ابلاغ شماره ۹۴۵/۳۴۵۸ مورخ ۱۱/۸/۱۳۹۸ توسط مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان و زیر نظر آموزش و پرورش این شهرستان است.

مدرسه آموزش از راه دور پسرانه صدرا جهت سهولت تحصیل دانش آموزانی که بهر دلیل ترک تحصیل نموده یا جامانده از تحصیل می باشند و یا در پایان امتحانات شهریور  دروس باقیمانده دارند، و شرایط تحصیل در مدارس روزانه را ندارند تاسیس شده و هدف آن آموزش آسان، راحت و در دسترس و به عبارتی آموزش و تحصیل آسان در هر جا و هر زمان برای هر فرد و با هر شرط سنی می باشد.

این دبیرستان در متوسطه اول جدید و راهنمایی قدیم، متوسطه دوم  نظام قدیم و جدید در رشته های ریاضی، تجربی، انسانی و پیش دانشگاهی تجربی، ریاضی و انسانی و در رشته های کارو دانش زیر:

گرافیک کامپیوتری کد (۹۹۰۱۱) برق صنعتی (۹۹۶۹۱) حسابداری (۶۱۷۲۱) معماری (۶۱۸۸۱) تعمیر موتور خودرو( ۶۲۳۶۱) نقشه کشی ساختمان (۶۱۸۴۱) تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه ای (۶۲۳۲۱) عکاسی دیجیتال(۹۹۲۱۱) از دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام می نماید.

شیوه کار این مدرسه به این صورت است که دانش آموزان به دو روش حضوری و اینترنتی پس از مطالعه ی شرایط تحصیلی و دارا بودن شرایط ثبت نام اقدام به پیش ثبت نام در رشته های مورد نظر نموده و پس از بررسی های لازم توسط مدرسه در صورت دارا بودن شرایط، از طریق تماس تلفنی به دانش آموز اطلاع داده می شود تا جهت ثبت نام حضوری مراجعه نماید و  بعد از پرداخت شهریه ثابت و متغیر در صورت تمایل می توانند از حداقل ۶ جلسه کلاس رفع اشکال به صورت حضوری در مدرسه و یا به صورت آنلاین از طریق سایت الکترونیکی و تدریس دبیران و جزوات و سوالات دروس به ویژه دروس نهایی استفاده نمایند.

از آنجایی که مدرسه آموزش از راه دور پسرانه صدرا الکترونیکی می باشد، دانش آموزان به دو شیوه ی زیر می توانند ثبت نام نمایند.

۱. به صورت حضوری عصرها(شنبه تا چهارشنبه) از ساعت ۳ عصر لغایت ۷ عصر به همراه مدارک لازم

۲. به صورت الکترونیکی و اینترنتی در هر پایه ای که شرایط لازم را برای ثبت نام دارند، مدارک را بارگذاری نموده و پیش ثبت نام را انجام می دهند. در صورت داشتن شرایط قانونی، جهت انجام مراحل پذیرش با ایشان تماس گرفته خواهد شد. سپس به همراه اصل و کپی مدارک لازم به مدرسه رجوع کرده و ثبت نام اصلی را انجام می دهند یا به عبارتی مدارک لازم را تحویل مدرسه می نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدر سه از راه دور صدرا:

  1. تصویر شناسنامه (آخرین تصویر)؛ تمامی صفحات
  2. کپی کارت ملی پشت و رو
  3. عکس سه در چهار ۶ قطعه با زمینه سفید
  4. پرونده تحصیلی قبلی (شامل: خلاصه وضعیت سوابق تحصیلی، گواهینامه های پایان دوره های گذشته، کارنامه های تحصیلی مقاطع گذشته، گواهی انتقال، فرم هدایت تحصیلی، تصویر شناسنامه اولیا و..)
  5. معافیت تحصیلی یا مدارک نظام وظیفه (کارت پایان خدمت)

آدرس: گیلان – لاهیجان – خیابان کاشف شرقی۵ – دبیرستان عبدالرزاق – مدرسه آموزش از راه دور صدرا

تلفن: ۰۱۳۴۲۲۴۵۱۲۹

همراه: ۰۹۱۱۱۳۹۰۵۹۰

موافقت اصولی:

 

مجوز راه اندازی:

 

ابلاغ مدیریت: